Крім того, зверніть увагу , зліва знаходиться розділ
який містить математичні казки.
«Види роботи з обдарованими дітьми»
Основною формою роботи вчителя з дитиною, в тому числі обдарованою був і залишається урок. Мабуть, кожен з вас задумувався над питанням «Які форми і методи треба використовувати в роботі з обдарованими дітьми, щоб ця робота давала позитивний результат? Де взяти рецепт для розвитку обдарованості дитини?». Універсальних рецептів на всі випадки навчання і виховання немає. А за словами Пойя, хороших методів існує стільки, скільки існує хороших вчителів
Таких методів існує безліч: це всі ті методи, які позитивно впливаюь на розвиток допитливості, критичного і незалежного мислення, винахідливості дитини. Але найбільш поширеним методом розвитку творчих здібностей у дітей є метод використання творчих завдань. У навчанні обдарованого учня може реалізовуватися стратегія прискорення (мається на увазі в першу чергу зміна швидкості навчання), в роботі з такими учнями рекомендуємо вчителям використовувати швидке просування до вищих пізнавальних рівнів у сфері обраного предмету. Стратегія прискорення не універсальна. Вона потребує поєднанні зі стратегією збагачення, поглиблення). Обдарований учень повинен отримувати додатковий матеріал до традиційних курсів, великі можливості розвитку мислення, креативності, умінь працювати самостійно . Методи і форми роботи з обдарованими учнями органічно поєднуються з методами і формами роботи з усіма учнями в класі і в той же час відрізняються певною своєрідністю.
Використовуються тематичні та проблемні міні-курси, «мозкові штурми», рольові ігри, тренінги, розвиток дослідницьких умінь та мистецької активності у формі науково-практичної роботи чи творчих заліків т. п.
Творчі методи під час навчання обдарованих дітей націлені на:
· визнання раніше невизнаних або невикористаних можливостей;
· повагу до бажання дітей працювати самостійно;
· надання дитині свободи вибору;
· індивідуалізацію навчальної програми залежно від здібностей дитини;
· уникання будь-якого тиску на дитину;
· підкреслення позитивного значення індивідуальних відмінностей;
· схвалення результатів діяльності дитини;
· надання авторитетної допомоги дітям, які висловлюють відмінні думки;
· розвиток уміння переконувати й пропагувати;
· розвиток здатності до самоаналізу і самокритики;
· розширення кола інтересів і вмінь;
· постійне прагнення до самовдосконалення
Формою виявлення здібностей і реалізація талантів учнів школи є їхня участь у предметних олімпіадах.
Сучасний учень нашої школи, а тим більше обдарований – розвинена, нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Саме він спонукає вчителя до творчої педагогічної діяльності. Бо виховати творчого учня може лише творчий вчитель, який сам є особистістю.
Найбільш важливим явищем у школі, найбільш повчальним предметом, найбільш живим прикладом є сам учитель. Він втілює метод навчання, він є втіленням принципу виховання.
О.Дістеверг
Марія Олегівна Ткач
2018-02-26 08:02:37Ви велика молодчинка! Дякую за матеріали....
Oksana
2015-11-11 08:00:45Дякую. Гарні матеріали...
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.