№ | Конспекти уроків | Матеріали до уроків |
1 | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. | |
2 | Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів. | |
3 | Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів.Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних. або Варіант 2 уроку №3 | а) Презентація до уроку №3 б) Інструкція до практичної роботи №1 |
4 | Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. | а) Презентація до уроку №4 б) Практичні завдання на урок для учнів |
5 | Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера. | а)Презентація до уроку №5 |
6 | Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу. | а)Інструкція до практичної роботи №2 |
7 | Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Системне програмне забезпечення. Класифікація та основні функції операційних систем. Службове програмне забезпечення. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Проблеми сумісності програмного забезпечення. Форматування носіїв даних. | а)Презентація до уроку №7 |
8 | Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами. | а) Презентація до уроку №8 |
9 | Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Архівування та розархівування даних.Контрольна робота №1 з тем: «Кодування даних», «Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера» | |
10 | | |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.